Blog Layout

7 סיבות למה סדנת שוקולד לילדים עדיפה על פורטנייט בחופש

סדנת שוקולד לילדים

7 סיבות למה סדנת שוקולד לילדים עדיפה על פורטנייט בחופש


ילדים אוהבים פורטנייט, זה כבר ידוע. עם החגים מגיעים החופשים והחופש נותן לילדים סיבה נוספת להיות כל היום מול הפורטנייט. לא משנה באיזה חג אנחנו, חנוכה, פסח, ראש השנה, סדנאות שוקולד במרכז גם יגיעו ביחד עם החגים, כי צריך להעסיק את הילדים במשהו כדי שלא נשתגע נכון?


כמה כבר אפשר לתת לילדים להיות מול המסך עם איזה משחק מטופש כמו Fortnite או Minecraft, אשר אולי יכולים לעזור להם לפתח חשיבה יצירתית אך בו זמנית ימנעו מהם לפתח קישורים חברתיים ולרכוש חברים מהעולם האמיתי.


מחדלים כלכליים


רק לאחרונה קראנו על עוד אמא שנאלצה לפנות לחברת אפל בשביל לקבל החזר של אלפי שקלים שהילד "זרק" על המשחק פורטנייט, בשביל לקנות כל מיני חפצים, תלבושות ואביזרים, שאין להם שום יתרון משמעותי במשחק והם בעיקר ליופי ול"דאווין". חברת אפל נאלצה להחזיר את הכסף, אבל גם האמא וגם הילד עברו חוויה לא נעימה שהם יזכרו עוד הרבה זמן.


כמה חמור המצב? יש ממש קבוצות שלמות בפייסבוק שנועדו להגן ולהזהיר הורים מפני הסכנות של המשחק. בעוד שיש בו צדדים חיוביים, הסכנות (הכלכליות בעיקר) עשויות להיות הרסניות. קבוצה אחת ש"מובילה" בתחום היא " אימהות נפגעות פורטנייט 😆 הקבוצה הרישמית! " עם כמעט 4,000 אימהות זועמות על המשחק. ניתן לקרוא שם פוסטים על פעילויות נוספות לילדים מלבד המשחק, ואיך לגרום לילד להתנתק ממנו מדי פעם ולהיות עם המשפחה.


יש פתרון – סדנת שוקולד לילדים!


אז לפני שאתם שוב זורקים לילד את האייפד שיעזוב אתכם בשקט אולי שווה לכם לבחון אופציות נוספות מעניינות יותר לחג כמו סדנת שוקולד לילדים , מבטיחים לכם שכולם ירוויחו מזה.


הנה 7 סיבות למה כדאי לכם לתת לילדים שלכם משהו אחר בחג הזה שהוא לא פורטנייט:

 

  1. יותר בריא – סדנת שוקולד במרכז לא מצריכה בהייה ממושכת מול המסכים ולא פוגעת בעיניים, אלא להפך! יצירת שוקולד בריא וטעים עם הילד יכולה לעזור ליכולות היצירתיות שלו וגם לחזק את הקשר שלכם איתו. כולם מרוויחים!
  2. יותר טעים – לפורטנייט יש טעם דיגיטלי של דיסק או זיכרון פנימי, יאק! סדנת שוקולד מביאה טעמים מיוחדים ארומותיים של שוקולד מתוק וטעים. ילדים אוהבים שוקולד, והשוקלד שלנו גם טעים וגם בריא.
  3. יותר קשרים חברתיים – סדנת שוקולד במרכז משלבת שיחה ומשחק בין המשתתפים. תכירו אנשים חדשים, חברים חדשים, ילדים חדשים. כולם נהיים חברים במפגש של סדנת שוקולד, רואים את האדם שמדבר מולכם ומרגישים אותו. בפורטנייט רק שומעים את החבר מולכם, ואי אפשר באמת לדעת אם הוא עצוב, שמח, עסוק, או סתם לא אכפת לו מכם.
  4. פחות כסף – בעוד שפורטנייט הוא חינמי, כל התוספות והסקינים עולים כסף והרבה כסף. סדנת שוקולד לילדים לא עולה הרבה כסף והמחיר הוא חד פעמי. לא נבקש מכם עוד תשלום על סוגי שוקולדים מיוחדים או אם אתם רוצים להכין יותר מסוג אחד. המחיר הוא חד פעמי לכל הסדנה.
  5. יותר זמן עם המשפחה – סדנת שוקולד מתאימה לכל המשפחה. מערבבים ביחד את החומרים, קוראים ביחד את המתכון, תענוג לכולם. אפשר ללמוד על המרכיבים המיוחדים אשר יוצרים את השוקולדים, לשאול על כך שאלות ולבלות ביחד. Fortnite הוא משחק לשחקן יחיד ואם המשפחה רוצה "להצטרף", היא צריכה לפתוח חשבון, להוריד את המשחק, להתקין אותו ולהצטרף לילד שלהם, ואז כנראה היא תצטרך להרוג אותו (במשחק כמובן) או להיהרג על ידו, לא להיט.
  6. לצאת קצת מהבית – בשביל סדנאות שוקולד במרכז , צריך קודם כל להגיע למרכז. זה אומר להתלבש, לצאת מהבית, להיכנס לרכב, לנסוע למרכז, לחנות וללכת לסדנה. יוצאים קצת מהבית, מרוויחים ויטמין D מהשמש (בתקווה) בכיף. בפורטנייט אין ויטמין D ולא צריך לצאת מהבית בשבילו, אפשר להישאר מנוון על הספה או על הכסא כל הזמן. פחות פעילות לגוף, פחות בריא.
  7. יותר שוקולד! אנחנו יודעים שזאת בטח תהיה הפתעה עבורכם, אבל בפורטנייט אין שוקולד, בכלל! יש רק מטריות! בסדנת שוקולד יש דווקא לא מעט שוקולד. תעשו אתם את החישוב. 😂

 


סדנאות שוקולד – רגע של רצינות


בעוד שברור שחלק מהמאמר הוא הומוריסטי, סדנאות שוקולד לילדים הם באמת פתרון נהדר בתור תעסוקה לילדים בחגים ובחופשים. יש להם מספיק את פורטנייט בשאר ימות השנה. הסדנה הקרובה תתרחש ביום ראשון ב-29.12.19 ברמת גן ברח ז'בוטינסקי מאחורי שוויצריה הקטנה בשעה 12:00. המקומות מוגבלים אז דברו איתנו מראש ונשמור לכם מקום. ליצירת קשר ומספר טלפון לחצו כאן .


Share by: