Blog Layout

דווקא עכשיו: סדנת שוקולד בתקופת הקורונה

סדנת שוקולד השולחן המתוק

הקורונה מבאסת את כולם, שוקולד משמח את כולם. השילוב בין סדנת שוקולד לקורונה הוא בלתי נמנע.

אפשר לעשות סדנת שוקולד לילדים או סדנת שוקולד למסיבת רווקות, אבל מה שלא תבחרו העניין הוא פשוט: כמו יין טוב, שוקולד ישמח לבב אנוש.

די עם הקורונה תנו לנו סדנת שוקולד

הקורונה בכל מקום, בחדשות, בשלטי חוצות, בסמארטפונים, בפרסומות, ברחוב, על המסכות. באמת שקשה להתחמק ממנה או מהנוכחות שלה, וזה גם הגיוני כי מדובר במגיפה עולמית, אבל זה לא אומר שצריך לעצור את החיים. חלקנו עדיין קמים בבוקר והולכים לעבוד, עושים קניות, מבלים עם הילדים, מנהלים תחביבים, אפילו אם זה בזום, חיים "כרגיל". קראו לזה בחדשות "שגרה חדשה" ואנחנו אומרים "טירוף חדש".

סדנת שוקולד מאפשרת להתנתק קצת מהטירוף של השגרה, ולתת לעצמנו שלוש שעות של רוגע, כיף וכמובן שוקולד.

מהרגע הראשון שבו תבינו שאתם בתוך סדנת שוקולד תבינו שהגעתם למקום קסום ויפה. למרות המסכות, אתם תשכחו לכמה שעות מהקורונה ותתמלאו ברצון וכמיהה לטעם המתוק של השוקולד.

פירטנו בעבר על המרכיבים והתכונות של דופמין על גוף האדם. הרוגע שהדופמין משרה על הגוף, האפשרות ששוקולד הוא מעורר מינית ועוד.

בסדנה אתם תתמקדו בדברים אחרים, רק תרצו להכין ולחוות את השוקולד על כל גווניו ומרכיביו בסדנת שוקולד.

כמה עולה סדנת שוקולד?

בתקופה הקשה היום כסף הופך להיות מצרך חשוב ולפעמים נדיר. כולם מתקשים היום ולכן חושב לבדוק טוב מה אתם מקבלים בסדנה לפני שאתם נכנסים אליה. יש סדנאות המציעות מפגש הכנת שוקולד, יש סדנאות המציעות הכנה וטעימות, יש כאלו המציעות רק טעימות. סדנת שוקולד, לעיתים, היא לא רק על שוקולד, היא גם על האנשים. היא ממש טיפול זוגי לעיתים.

טיפול זוגי או סדנת שוקולד?

בתקופת הקורונה עלה אחוז הזוגות הנפרדים ביותר משליש. הנתון לא מפתיע שכן, אתם בבית כל הזמן, לפעמים בלי יותר מדי מה לעשות. זה לא משנה אם אתם בחל"ת, או עובדים בזום, אבל אתם מול בן או בת הזוג הרבה יותר, וככל שנמצאים יותר זמן, כך עולה המתיחות והסיכוי למריבה.

סדנת שוקולד זוגית באה לעזור לכם גם עם הזמן הפנוי וגם עם הזוגיות. כשאתם מכינים שוקולד, אתם נהנים, אתם טועמים, הגוף שלכם משתחרר, ואתם מתחילים להיות יותר פתוחים ולדבר על מערכת היחסים והדברים החשובים באמת. השפעת הדופמין על הגוף היא כמו ההשפעה של יין טוב. אתם שותים קצת, ואתם נהיים קשקשנים. סדנת שוקולד יכולה לעזור לכם עם זה. לא עם הקשקשנות, אלא עם הבעיות שיש בזוגיות.

יש אווירה טובה, לרוב יש גם יין (תלוי בגיל המשתתפים), ואתם נהנים, מכינים שוקולד ומדברים על מערכות יחסים. הכל באווירה נינוחה בלי האשמות, בלי לחפש את המקרים הקשים. ברגע שנפתחים יותר, גם מקשיבים יותר וכך יותר קל לנהל דיונים לעומת ניהולם ב"בית הקורונה" שהוא כמו סיר לחץ.

מה לומדים להכין בסדנת שוקולד?

בסדנת שוקולד נלמד להכין מגוון סוגים שונים ומאכלים של שוקולדים. עדיף לברר מראש או לבקש או יש לכם העדפת מסוימת. חלק מהמאכלים, אבל לא הכל כוללים:

  • פרלינים
  • קוביות
  • כדורי שוקולד
  • פאי שוקולד
  • סופלה
  • ועוד

כל מה שאתם אוהבים שעושי משוקולד אפשר להכין בסדנת שוקולד.

רגישים למוצרי חלב ולקטוז? יש לנו גם שוקולד טבעוני. אנחנו אוהבים שכולם נהנים אצלנו כשהם מגיעים לסדנה, אז חשוב לנו להתאים לכל משתמש את האהבה שלו, במידה אפשרית ככל שניתן.

אפילו אם אתם לא אוהבים שוקולד ברמה מטורפת, או לא מתחברים לקונספט של הכנת שוקולד, שווה לכם לבוא, כי אנחנו מבטיחים חוויה שלא תשכחו, וגם אם לא תטעמו מהשוקולד הנהדר לפחות הרווחתם ערב רחוק מהילדים, העבודה, הלחצים של החיים ונהניתם עם בקבוק יין טוב.

סדנת שוקולד טעימה

סדנת שוקולד מתאימה לזמנים קשים

חשוב לציים שהקורונה שינתה הכל. אתם בטח מרגישים את זה גם כן. הלחצים עולים, הפחד עולה וגם חוסר הוודאות. סדנת שוקולד לא באה להעלים את כל זה, אבל היא כן באה להשכיח את זה לכמה שעות, תתפנקו עם הכנת שוקולד מהנה, תתרווחו עם שתייה טובה, ותכירו חברים חדשים או את עצמכם מחדש. לפרטים נוספים לחצו כאן או התקשרו ל-0547825631 עכשיו. הזדרזו, כי המקומות נגמרים מהר.

Share by: